Årsmøtet i Moss Arbeiderparti 2017

Kvelden mandag 13. februar gikk årets årsmøte i Moss Arbeiderparti av stabelen.

Styret i Moss Arbeiderparti

Fotograf: Tor-Erik Bjurstrøm

Årets møte ble avholdt i Moss drift og anlegg sine flotte lokaler på Solgaard skog, og vi var heldige med å kunne starte møtet med kulturelt innslag av musikanter fra kulturskolen i Moss. Et flott bakteppe for et godt årsmøte.

Vi kunne også skilte med besøk av en av partiets to nestledere, Trond Giske. Av han fikk vi en flammende innledning om rettferdighet, fellesskap og trygghet. I tillegg var en egen del av innledning tildelt stort fokus på viktigheten av en trygg skolehverdag, med tidlig innsats og styrking av yrkesfagene.

Etter innledningen var det tid for oppsummering av året som har gått, og alt arbeidet og aktivitetene som har vært i lokallaget vårt. Vi debatterte også flere viktige samfunnstemaer og står godt rustet til å ta vår del av innspurten i prosessen med nytt partiprogram for Arbeiderpartiet.

På årsmøtet hadde vi også markering for medlemmer som har gått bort det siste året, og spesielt savnet etter Paul-Erik Krogsvold merkes godt.

Tusen takk til alle medlemmer som bidro til en minnerik og hyggelig kveld.

Alle skal med.